استریناتی، دومینک (1384)، ، فرهنگ تودهای و فرهنگ عامه: مقدمهای بر نظریههای فرهنگ عامه، ترجمۀ ثریا پاکنظر، چاپ دوم، تهران: گام نو.
پالتز. دیوید. ال (1380)، ارتباطات سیاسی در عمل، مترجم: مهدی شفقی، تهران: انتشارات سروش
دالگرن، پیتر (1380)، تلویزیون و گستره عمومی، مترجم: مهدی شفقتی، تهران: انتشارات سروش.
راش، مایکل (1377)، جامعه و سیاست، مترجم منوچهر صبوری، تهران: سمت
سلبی، کیت و ران، کاودری (1380)، راهنمای بررسی تلویزیون، مترجم علی عامری مهابادی، تهران: کانون اندیشه پژوهشهای سینما.
فوکس، ای . پی (1371)، «تبلیغات چیست؟»، مترجم شاهرخ بهار، فصلنامه رسانه ، پاییز، شماره ۳
فیسک، جان (1380)، فرهنگ تلویزیون، مترجم مژگان برومند، فصلنامه ارغنون؛ شماره 19.
صادقی، لیلا (1391)، «ادغام نوشتار و تصویر در متون ادبی بر اساس نظریه ادغام مفهومی»، فصلنامه جستارهای زبانی، دوره 4 شماره پیاپی 15.
والی ، دیوید.اس ( 1387 )،"مقایسه دیدگاههای گوناگون در مورد تبلیغات سیاسی"، مترجم تبسم آتشین جان، نشریه افکارعمومی، مرکزتحقیقات ومطالعات سنجش برنامهای، شماره 1
ALP, Hakan (2016), "Political Advertising and Propaganda: within Spiral of Silence-Agenda Setting Theory", Journalism and Mass Communication, January 2016, Vol. 6, No. 1, 12-18.
Bolland, E. J., (1989), ‘Advertising v. Public Relations’, in Public Relations Quarterly, vol. 34, no. 3,
Ciumacenco, Valentina (2013), "Semiotic interpretation of visual images used in political communication", La Francopolyphonie, vol. 2, pp. 183-194.
David, West (2004), ‘New Social Movements,” in Gerald F. Gaus & Chandran Kukathas, Handbook of Political Theory, (London: Sage Publication
Denton, R. E., Woodward, G. C. (1990), Political Communication in America, New York, Praeger,
Goffman, Erving (1959), Presentation of Self in Everyday Life, Garden City, New York: Doubleday Anchor.
Guzman, Francisco and Vicenta, Sierra (2009) “A Political Candidates Brand Image Scale: Are Political Candidates Brands?”, Brand Management, Vol. 17(3), 207-217.
Jamieson, K. H. (1992). Dirty politics, NY: Oxford University Press.
Johnston, R & Pattie, C. J. (2006), “Putting voters in their place: Geography and elections in Great Britain”, Oxford geographical and environmental studies, New York: Oxford University Press.
Manki, Kim (2015), "Semiotics Analysis for the 18th Presidential Election Campaign Publications", Indian Journal of Science and Technology, Vol. 8(S9), 384-392, May
McNair Brian (2003), an Introduction to Political Communication, London: Routledge.
Hall, S. (1996), Critical dialogues in cultural studies. London, New York: Routledge.